2008年11月20日 星期四

5000 Clicks!

THANK YOU! THANK YOU EVERY ONE OF YOU!


17 則留言:

匿名 提到...

按唔到既...

匿名 提到...

差不多可以了吧?{笑
Yo!

匿名 提到...

香港人加油呀~
得閒就幫多你click多幾click啦~

匿名 提到...

我係 Yahoo! 見到你個廣告 @.@
你係 Yahoo!度登廣告呀....???

登 Yahoo! 廣告應該都唔平架 wor....

話時話,點解你要成為香港第一個有5800 電話既人?係咪有咩特殊原因?定係純粹只係因為你鐘意電話?

匿名 提到...

interesting idea

匿名 提到...

so...teenagers in HK has nothing better to do nowadays?

for a mobile....wat does that make u to become the 1st? u go on the record book of Hong Kong? ...

designer...grow up..

匿名 提到...

加油!

匿名 提到...

老友.....你會唔會有d有意議d既野可以做呀? 你有部電話對香港有乜貢獻呀??? 你正計劃浪費上萬香港人既時間呀...

匿名 提到...

努力呀!為理想做落去!

Dee 提到...

多謝支持我既人!
更加多謝唔支持我既人!
thank you everyone!

Hajime 提到...

雖然樓上有人講到話好無聊點點點,
你問我我都覺得唔係話真係重要到咁,
不過各有理想,
佢想要部電部係佢想做GE事,
只係希望大家幫佢CLICK一下,
又唔洗錢又用得你個幾秒,何樂而不為?

Dee 提到...

thank you Hajime!

IVYCHEONG 提到...

好 !有理想好 !
我支持你 '' 我日日都嚟 ! XD

Dee 提到...

tks IVYCHEONG!

匿名 提到...

真係FANS啵~加油呀你~
不過真係冇諗過NOKIA有咁多周邊商品咁姐~^^

匿名 提到...

"teenagers in HK has nothing better to do nowadays? "
I do think that's the thing TEENAGERS SHOULD DO in their age! Life is Wonderful,we should do wutever we want. and btw,wut makes ppl grow up?ain't we just go to work, work n freakin work then we'll grow up? hey guys,come on!dun be sooo stubborn.. isn't it fun? life is 2 short 2 b cool..it might means nth 2 u but can means a whole world 2 them in the other point of views. $ CANT BUY "CHING CHUNG" a.."wutever..i juz wanna hv fun"

匿名 提到...

你真係nokia忠實fans~支持你
我會放你個網上我msn比人click咖喇!!
keep going.V.