2008年11月22日 星期六

magazine window shopping

上星期要拍片所以執左好多野出黎,今早終於有時間執番下野﹐兼打開幾日前買0個本日本郵購買衫雜誌。聽講今季好掂,又唔算好貴,4900yen 件格仔shirt,係有details果隻,但之前每次揭完揀好,就當買左。可能都係擔心收到會失望,所以開心左一陣就byebye。

今季都ok, 有幾件諗緊,不過yen 仲係貴,唉!其實哩排通街都大割引,我有個friend做雜誌,forward左好多名牌 private sale email 比我。但好多都係女裝,所以真係唔該晒,因為一定唔會跌錢。





好多click﹐好多朋友留言。再講唔好嫌我"chum"﹐多謝哂。但同時我開始覺得有壓力....

14 則留言:

匿名 提到...

加油唷,, support support.=]

匿名 提到...

支持你^,^

匿名 提到...

就算你睇落唔靚仔,把聲又唔好聽,但唔知點解又被你吸引了(not attractive)。
Click左十幾個click,希望幫到一個傻哥哥啦。

匿名 提到...

哈..哈...
估唔到你會咁做呀...^^
你記唔記得我呀...雪糕妹妹呀~
哈...哈...我一定搵多D人幫你呀!~
支持係呀

Einsteinium[]鎄 提到...

日日都會來cM支持你呀!
加油!
我有3部電腦,,一部click一次.
都有3次,,
如果有一萬個人肯出網ba同10部電腦
click10次就好啦!^^

by the way 我係4村大笨象呀!!

匿名 提到...

click咗啦

匿名 提到...

哈哈,哥哥
我叫晒d fd幫你click1click
希望你得嘗所願喇!!._.

匿名 提到...

動了一下手指頭 如此舉手之勞(clicked)

匿名 提到...

你好似真係好中意+_+
所以幫你放左條line上一個論壇
希望你唔好介意+_+加油
我日日都有幫你禁10幾下嫁xp

匿名 提到...

路過支持~~
其實做緊咩

匿名 提到...

再繼續加油
欣賞你

匿名 提到...

click咗啦

我一定會support你 ~  加油~~ 努力呀 ~
我叫左D朋友講開左..叫佢地click 你 ~ 放心啦 ~ 我支持你 !!

匿名 提到...

其實我想知到十萬個clicks同 第一個買到5800有咩關係... 點解十萬個clicks就會有?_?

Dee 提到...

多謝大家有力出力既支持!今早出去做野,啱啱返到公司一上黎就見到票數正邁去另一個關口!好開心好興奮!睇埋你地既留言,我真係由衷既感動同多謝。

我會加油的!