2008年11月18日 星期二

第一個擁有5800 預告

我早就知道N記做緊野。10月頭終於開發佈會晒冷... Nokia Tube , 即係5800 XpressMusic!!! 之前有Forum人去過發佈會,返黎報告話超正,我話我都估到!等左成年,等到年尾先出呢部機,睇住人地黎打,外面咁熱鬧,但fans當然一直等,終於輪到我出手!首部touch screen機都係賣四千內(我預計),當然係好吸引,但一定好多人排或者搵人內部認購,首批貨可能又少到一陣就話賣晒要再等。要我早幾日紮營排隊我又唔想。

身為N記fans, 追隨多年冇轉軚,仲差不多有齊全部型號,我同佢地既關係可以稱得上戰友。但以前有新機出都未必第一時間到我手,這其實係一個斷層。所以由今次開始,我好想有一個改變.... 我想成為香港第一個擁有N記新機既人... 咁樣對我對大家會係一個突破...

6 則留言:

匿名 提到...

即係點???

Dee 提到...

好快你就會知

匿名 提到...

真係規你係nokia的fans,5800xm根本唔係nokia第一部touch screen機。5800xm係nokia第一部行s60的touch screen機先至正確。重話係nokia個fans。我覺得你只係一個會亂花錢的人。見你部部機e+只係得個"罷"字,我替你d手機慘。比你用簡直有如懷才不遇,大材小用。睇你d機,冇一部用到殘,電話本身係黎用,唔係用黎罷。e+搞到d機好似冇用武之地。5800xm比你ed咁ga人用唔洗幾個月,如果出埋n97又係touch,唔洗講你又係放棄5800xm。你ed貪新忘舊ga人算吧la~
你連部機用咩料,粒晶片邊間廠出都未知就學人話自己係nokia迷。我覺得你只係一個有錢仔,大花筒。
自己去哂咁多個論壇宣傳咁又點?不如你自己狂點擊做數~
算吧la~

Dee 提到...

多謝你打咁多字俾我!
D電話﹐好多係我細個做part time或出黎做野後二手買返﹐冇左舊電﹐用唔到... 我都好想用得返呀~

匿名 提到...

當我一見到你個video,我都有小小驚訝,因為我都係第一次見到一個人有咁多部手機.睇完你段video之後,我都覺你你好'勁'下......最後,我除左祝你可以做第一個有5800xm既人之外,都希望你可以搵番咁多部手機舊電=v="
*我等待你既回應!^^(備註:得閒可以send e-mail比我既......)電郵如下:ericfung912132yahoo.com.hk

(你既fanz:被遺忘的小BB)

匿名 提到...

冇人應......