2008年11月20日 星期四

準備第二擊

首先多謝大家支持,特別再三聲明我係超認真。麻煩各界好友forward條link出去,叫其他人都幫幫忙click 一 click 唔該!

今早返到公司開電腦心血來潮,心諗 atnext.com 既網友來料會唔會登我出黎,立即睇下。。。當然係冇。不如等我自動報料?! 其實昨晚我同edit friend傾過,唔可以就咁坐係度等。所以又再搞左D野,仲搞到好夜。真係辛苦晒~~~

10 則留言:

匿名 提到...

哈哈~ 你嘅video 喺Yahoo blog廣告欄度出現,感覺好似係Nokia賣緊廣告呢~ 不過anyway真真假假都好啦,我都click咗,投咗你一票喇~ ^v^

匿名 提到...

努力啦 真係得的話

記得整個報告出黎比我地睇睇

部機好唔好用

匿名 提到...

我都等緊呢部機....不過依我估計...這是nokia的宣傳方法...haha...假得黎又唔錯....你估大家唔知在yahoo登一個咁既廣告好貴既咩~~~可以買好多部5800了~~~~

Dee 提到...

yahoo一個廣告有價,
但passion係無價!
anyway, 多謝大家!

匿名 提到...

Nokia諗到咁既宣傳方法都唔錯~~~不過點解到現在都唔算太多click既~?大家努力啦~~!!

CK 提到...

哈哈~~咁點解你唔做NOKIA promoter呢~
可以去發佈會, 又可以成日玩到新機~~
我以前都做過NOKIA promoter呢...
好少見咁忠實既fans~連promoter制服都有~~
哈哈!!!

匿名 提到...

其實搞咩鬼....

匿名 提到...

得閑上來睇睇
http://hk.myblog.yahoo.com/chkct

匿名 提到...

我知你一定得既......

Dee 提到...

多謝哂!