2008年11月22日 星期六

多謝﹐多謝﹐再多謝

今日真係出左報紙稿﹐衛X pre order。只需要去鋪頭﹐落幾百蚊訂﹐留名留電話﹐有貨就call你。本來keep左份報紙﹐諗住影張相post上黎﹐但我漏左0係公司...... -_-;

有好多唔好的comment﹐有更多鼓勵既說話。我想再講一次﹐多謝你地每一位。我唔知我係咪真係可以﹐但我會盡我既力。係為電話好﹐定為乜都好﹐希望你地同我一樣﹐搵到一樣令你有passion既野。

多謝﹐多謝﹐再多謝你地每一位。you make my day。

26 則留言:

匿名 提到...

好似個目標仲好遠甘
但系希望你吾會覺得氣餒!
有一萬幾個click已經系件壯舉!
我相信愈黎愈多人黎見倒
慢慢就會spread得愈快咖喇:)
到未來既某一日
得到哩十萬既click既時候
相信無論系米第一個拎倒部電話
你都會好感動遮!好犀利!
即使系賣廣告系宣傳
我都相信有個底系你真系好鐘意nokia!
無論背後既故事系點
nokia同哩十萬個click之間既約定系點
最後你會點得到哩部電話
哩個活動 都可以令你永遠珍惜感動<3
加油!

Dee 提到...

小貓, 多謝你既正能量!

匿名 提到...

加油呀!
為目標而努力
希望你夢想成真啦~~ =]

匿名 提到...

加油呀!
為目標而努力
幾難既事都有可能實現
希望你夢想成真啦~~ =]

匿名 提到...

AR DEE
我已經將呢件事POST左喺我XANGA
希望你快D達到目標啦

ADD OIL
SUPPORT U!

KEIKO

Dee 提到...

多謝Man, 多謝KEIKO!

匿名 提到...

台灣luca事件都未完結,咁快就黎香港玩置入性行銷?如果香港只係得10萬個click,個故事好似悶左dwor

匿名 提到...

同行wor,支持下你la


其實所謂賣廣告
你地口耳相傳都幫iphone賣唔少廣告la..

今次如果真係廣告一場
證明nokia marketing做到野!
click1click,一蚊都唔使俾

***

匿名 提到...

加油呀!!
好似仲有好多click先夠數....= =
不過我信你一定得既...
我會叫我既同學都來click....
雖然我個班37個人都只係少少既力量//
但係都希望你可以快d夠數啦

褔中[小西]1d班既同學仔都會支持你嫁!!
如果夠十萬click之後//
要記住我學校既1d有份click>!<

匿名 提到...

你個圖click唔到既~.~

匿名 提到...

加油..
好欣賞你既決心..我會post上去qooza..
雖然幫唔到幾多..
but真係希望你成為第一個得到5800既人

Dee 提到...

tks all you guys.
i am really touched.....

Miss.Joey 提到...

hi,.我叫joey,.
哈,.係xg見到你拉票,.
但要點click ka.??
點解我好似click吾到ge.??=''=
(好似click左冇咩反應甘~~)

匿名 提到...

我幫你按夠十萬次!
係您十萬次之前我都會幫您按!
我會叫晒我d朋友幫您架喇.
希望可以三日內完成:)

匿名 提到...

路過click左入黎
得罪講句
雖然我覺得你好無聊
但係真係好少有咁有心咁堅持既人
我精神上支持你
希望你可以願望成真!

KevIN 提到...

嘩嘩嘩~~ 勁呀勁呀 成功者就是永不放棄!! 堅持係成功既必要因素, 而你又不斷不斷對5800有一份咁執著既渴望! 你一定得嫁! 支持你!!

匿名 提到...

All the best man*
support ya* =)

匿名 提到...

你要加油ah^___^
堅持自己既做法
加油加油.

匿名 提到...

Cm` -
反正沒啥意見 v3v
呃,加油好了。

匿名 提到...

哈哈
你都幾令仔喎著老西個樣@V@
所以我先CLICK下咋~

Unknown 提到...

我唔識你..不過我覺得你真係好有PASSION..
幾多人想做自己喜歡既野而冇GUTS!!

見到你咁認真去做一件事...真係好感動
同埋覺得你好叻..真係好叻...

我會支持你~ 仲要叫埋所有朋友姨媽姑姐去CLICK一下!!!

希望你會成功!

匿名 提到...

哈~我係nokia 到做維修既,我都好期待5800XM 既推出,希望無咁易壞啦~

Dee 提到...

多謝每一位留言既朋友!
*掬躬*

匿名 提到...

你好!
今次係我第一次上黎你呢個blog...
我冇諗過有人可以對電話有咁大既熱誠!!!
可以咁專一於Nokia,可以為左一部電話既做咁多野!真係好佩服你~

希望我呢一小Clicks,真係可以幫你行多步 =]

匿名 提到...

點解click唔到既??

匿名 提到...

加油呀~支持你香港人!!!!