2008年11月25日 星期二

Nokia 5800 XpressMusic Launch Party @ WaterMark




其實琴晚nokia搞左個5800 party,0係中環watermark。有明星有DJ捽碟,不過我無去,相係朋友俾我既。我唔去,唔係因為我已經冇左件事,而係我想要既唔係哩d野。我仍然會努力去達到自己既目標!


4 則留言:

匿名 提到...

i like party! hope i will be invited to go too as am also their customer

dee, support you!

匿名 提到...

你對100000個click仲有好遠既距離
時間又咁短,除非有神蹟

匿名 提到...

咁叫nokia 比個折頭佢,收順d, 話晒e家度度都有價講~~~ 海嘯價 :P

Dee 提到...

tks for your comments!
i got it la :)