2008年11月21日 星期五

立場堅定!

今日知道左5800有得pre order...... 聽聞聽日會有報紙稿出添...

我最初都諗過不如加入預訂行列,有保障。但很快我的一團火回來了。因為據我所知﹐大貨應該下星期中先到。即係話﹐我仲係有機會!我是應該堅定立場,繼續爭取票數,做第一個5800機主!!哩幾日不停有人黎支持我,又幫手click又留言鼓勵,所以我對我呢次行動仍是有希望!

多謝大家的支持,我會繼續努力!亦為左答謝大家﹐我做左個nokia ringtone performance﹐喜望你地鍾意!

49 則留言:

匿名 提到...

扮晒野咁,根本係nokia賣廣告,如果唔係點會係yahoo到出現呢d片,唔通你自己俾錢咩,
又多一個收o左錢o既代言人.

Dee 提到...

其實哩個世界真係乜都有可能
包括我真係可能成為第一個5800香港行貨用家

多謝你留言!

標準蚊型市民@HK 提到...

So nice to visit your blog ^^

匿名 提到...

So cool....you really collect all these nokia cell phone...WOW..

Li Lam 提到...

BTW, is 5800 really a good phone?

Dee 提到...

tks 標準蚊型市民@HK and Li!

Li Lam: sure it is!

Li Lam 提到...

then I will go next


you are 第一個5800香港行貨用家...

Dee 提到...

Li Lam:
haha you will go for the pre order?

Li Lam 提到...

dee...after I rob the bank...I will go to order...

Dee 提到...

Li Lam:
um... suggest not to do anything illegal.....

匿名 提到...

點解要幫你呢??因為你想做第一個....???就算做第二第三又或者最後一個都好....你目的都係要個電話姐....如需做咁多野就只係為左要做第一呢>>>??難明.....

五蚊雞 提到...

匿名 提到...

點解要幫你呢??因為你想做第一個....???就算做第二第三又或者最後一個都好....你目的都係要個電話姐....如需做咁多野就只係為左要做第一呢>>>??難明.....

2008年11月21日 上午 6:59

同意上面果個人講
dee你慳d啦,乜撚野咩都有可能,你賣緊廣告就一定係喇,話你知~你個廣告成功左啦,不過我地只會當你係傻仔囉

匿名 提到...

其實我覺得 dee無問題wowo
係咪廣告都好...所有野都好有heart !!!!
我地都好支持你!!!!

lamkiuwai 提到...

不如改名叫做 flog 啦。

匿名 提到...

你們是不是有什麼問題呢?
又沒有人強迫你們,你們真好笑耶`
何況Click 一下又不會少一塊肉..-,-
全心搞事的嗎?- -無聊`
同膠人講野會變膠的..= =

rockdandy 提到...

匿名 匿名 提到...

你們是不是有什麼問題呢?
又沒有人強迫你們,你們真好笑耶`
何況Click 一下又不會少一塊肉..-,-
全心搞事的嗎?- -無聊`
同膠人講野會變膠的..= =

Agree, Nobody is forcing you to click if you feel like it, just click and support, if not supporting just keep your fucking mouth shut! This is a normal situation in HK, opposing for the sake of oppose, and never give a constructive suggestion...By the way, Dee I just "touched" you to support you :)

Dee 提到...

thank you for all comments
我冇所謂﹐大家覺得開心就可以
我有權寫任何野﹐你地亦一樣 :)

rockdandy︰
i am really touched. thank you!

匿名 提到...

on9都有個限度, ok?

匿名 提到...

嗯`我都好鍾意果部5800:D!
我都有click黎支持您ge行動:)
不過只係覺得有d大費周章..
其實你有冇諗過nokia咁大間公司係咪真係會因為你有10萬個click所以比你第1個買呢?
呢d野真係唔定,所以我都係勸你唔好咁大希望....

alex07271997@gmail.com 提到...

雖然有好多負面留言,我都明人言可畏...但我都會十卜你架 俾心機^^ 加油!

匿名 提到...

可以為自己喜歡的事而努力是很幸福的事..我支持你哦..要加油..希望你真的能成功!!

匿名 提到...

支持你哦..要加油!!
支持你哦..要加油!!
支持你哦..要加油!!
支持你哦..要加油!!
支持你哦..要加油!!

匿名 提到...

甘都得? 佩服~~~
實支持你~

匿名 提到...

Are you ATP ar Dee?
Why u do such thing?

匿名 提到...

喂好野喎細佬!click比你!

但究意pre order 係點玩????!!我唔買報紙。

Dee 提到...

working now...
let me upload the pre order details later...

tks guys!

匿名 提到...

haha
the ringtone performance was so funny!
hope u can be the first one! ;)

匿名 提到...

我好鍾意 你拍個套片!
我第一部電話都係NOKIA X}
我支持你 =D
祝你成功!

匿名 提到...

我支持你!
但點解我click 唔到><

匿名 提到...

雖然我唔明有咩意義~但係我明白人生有時就係要有HEART 有火做一D野,唔理佢有無意義,當做一個回憶~

所以我係半個鐘內不停重複開你個BLOG,每開一次CLICK 一下~~呵呵~

加油~BY THE WAY~幾時係D/L??
NOKIA REALLY APPROVE 如果有10萬就俾你075

匿名 提到...

同意。有時可能連自己都唔明。不過人生做每一樣事情都不必要全盤理由。有時難得自己鍾意就ok.

clicked

匿名 提到...

加油啊!!!ar dee!!!我雖是個中一新生,不識世面,但我知道有志者事竟成、鐵柱磨成針...希望你成功!!!!

匿名 提到...

就算係咪賣廣告都好啦,已經Click左一下啦...
希望你成功!!
Vi

匿名 提到...

i try to click .....
but i dont know where to click!>~<"
where should i click???

匿名 提到...

其實我曾經都好鍾意用nokia既機,不過自從整唔見1部之後就冇再買..雖然我覺得nokia既機款唔夠sony ericson靚.但係講到功能我就覺得佢pro過好多機!切合到我既需要.而且價錢都合理*夠實際,夠實用!
加油哦!
我相信你唔係買廣告,如果係賣廣告既話,d片唔會咁寡,咁認真!
[是問nokia既super fans有唔少,呢個消息我諗唔會只有幾個人知,都唔止得幾個人想好似啊Dee咁做.有好多人有自己既想法,但想得出做得到的人又有幾多?啊Dee你就做到!]
Anyway,你真係好有心,非常欣賞你!I suggest you!!!!!!`^^
加油!加油!加油!忠心的nokia fans--Dee
by:ah nam@facebook

匿名 提到...

HEY!我唔明點解有d人留d甘負面既留言...
我支持你(唔係覺得nokia一定會應承你=p)
因為lee個世界愈來愈少人好有火好認真甘去追求自己既理想(or夢想)
科學家都係甘先發明到新科技
設計師都係因為甘先可以帶起潮流
加油!十卜你~

匿名 提到...

Dee,我十卜你,見你咁有heart,真係好難得,希望你係第1個擁有5800既人:)

匿名 提到...

我first 手機都係nokia. 後來有想過轉用sony ericsson,不過驚輻射太強。其他牌子又無咩興趣。

我祝你成功。

匿名 提到...

5800係咩來~ 哦 係一部電話~ 見你咁有心機就幫下你啦. 總好過市面一倒向iphoxx, 你既宣傳都幾有心意

匿名 提到...

其實人地做咩都好
起碼佢有勇氣將段片放上黎
support you:)

匿名 提到...

我都一定會買5800
$3988咋
簡直平到冇聲出
支持你做第一個
不過其實做第幾個都差唔多
都係一部手機
anyway,既然你有咁既心,我都support你

匿名 提到...

Dee, click入你個blog, 有一種好舒服ge感覺:D
希望你會成功!
當你有10000個click, 無論你係唔係第1個5800用家, 都會係你生命難忘既一刻。
欣賞你既堅持!
btw, clicked for n times :)

匿名 提到...

加油!!
其實你係唔係賣廣告都好啦~你已經成為左一個話題令大家咁留意你已經好利害!
不過其人講咁多負面野既人如果有間公司俾錢你,你又會唔會咁做呢?
又如果你唔係收左人地錢你又會唔會咁大膽整d咁既野呢?
問心丫~你地有冇click到先?如果有既咁你地又係咩心態呢?好矛盾囉!!
btw我都日日係咁click~都希望你願望成真啦!
p.s:我唔係太喜歡nokia既機=.="

Dee 提到...

多謝大家的十卜,留言及clickssss. 有你地的支持,我真係好開心,你地既行動及鼓勵,令我對自己更有信心。我會繼續諗辦法爭取票數。雖然唔容易,但做人就係咁,繼續向目標進發!

仲有個click係右邊,條片下面呀!

匿名 提到...

以下是dee在之前回覆一個[第一個擁有5800 預告]時所說過的內容﹕多謝你打咁多字俾我!
D電話﹐好多係我細個做part time或出黎做野後二手買返﹐[[冇左舊電]]﹐用唔到... 我都好想用得返呀~


係喎~ 冇左舊電都可以有咁多機都識播到鈴聲ga? 大花筒! 5800xm比你用你一定好快會違忘佢~ 比部咁勁ga機你,nokia好快出新機咁你就再抛棄佢! 比你第一個用把鬼!

算吧la~
唔好再搵借口la~

匿名 提到...

唔係刻意比咁多負面ga野佢,而係幫人都要睇吓幫得值唔值!
由佢拍的短片可以見得沒有一部機用得殘。同時某些型號推出時間可能連3個月都冇!
而且有好多都係當時的機王機后。但點?
佢一見有新機就會走去買,我諗佢連舊個部都未玩熟,未完全用過佢哂d功能就已經第二部了。5800都會係今年nokia其中一部王牌機。如果比e條友用,簡直如同懷才不遇、大材小用冇咩分別!! 第時如果n97一樣有touch佢一樣會放棄5800xm。
難道ed咁的大花筒,咁都要值得幫?

匿名 提到...

我見佢果條片
得五、六個電話係著....
插人睇清楚D先囉好心...

匿名 提到...

果blog好得意!!!

lamkiuwai 提到...

: 匿名 提到...
: 你們是不是有什麼問題呢?
: 又沒有人強迫你們,你們真好笑耶`
: 何況Click 一下又不會少一塊肉..-,-
: 全心搞事的嗎?- -無聊`
: 同膠人講野會變膠的..= =

唔鍾意呢個 blog ,點解唔可以在此發表意見?不喜歡的,網主可以直接刪除意見。