2008年11月18日 星期二

大家請支持我!

條片係我個friend幫手拍同edit(鳴謝~~)。 都攪左好耐, 幾晚趕工後終於完成。手機相我有好多,但拍片+edit都係第一次。希望大家有力出力支持我,幫我完成心願,幫手感動諾記,優先比我成為首個擁有Nokia 5800既香港人!感謝感謝~~~~!!!

假如我可以最先擁有5800,我一定會將部機最精湛既試機報告最絕密既用家心得第一時間post出。請大家多多支持本人!
(宜家要去開會先~~~)

29 則留言:

匿名 提到...

你啲電話仲用唔用得架?

我都有部經典...8210,點跌落去都唔爛,正喎~

Dee 提到...

有D得有D唔得, 因為冇charger
你幫我click左未?
未既麻煩幫手click一click (右手邊) thank you!

匿名 提到...

正喎﹐你有咁多Nokia電話。而家果部E71都好靚﹐可惜我已經有N95......

匿名 提到...

上面果個匿名係我

Dee 提到...

匿名=匿名 你玩呀...

匿名 提到...

哈哈~~好白痴..又襟錯左,
樓上o個堆匿名係我尼架...

我click左喇!你攞到部機我地有無得分紅先?

add左你facebook喎...

Dee 提到...

oh okok
thank you thank you 阿薰
please support me!

匿名 提到...

支持呀...雖然唔係好知發生左咩野事..
但係匿名1叫到我十扑, 一定幫手喎!

我係匿名3...

Dee 提到...

oh thank you every 匿名

匿名 提到...

傻仔, 不過我都十卜左

匿名 提到...

好有心機喎~~~☉﹏☉

十卜十卜

Dee 提到...

thank you thank you!!

匿名 提到...

嘩你係咪做收賣佬架?
儲埋更多電話....

Dee 提到...

i am a designer not a 收賣佬 :)
好多係我好辛苦搵返黎既!
尤其最舊款果D!

匿名 提到...

我覺得你坐係街邊收機d 叔叔啦!

Dee 提到...

如果係我都淨係收nokia! haaa :P

匿名 提到...

都係儲野啫。我冇儲電話,不過就儲衫。

Dee 提到...

儲衫, 我都想, 但要$$
我都係儲得晒nokia d電話先算~ :)

匿名 提到...

支持下先

Dee 提到...

連0向日本既朋友都黎左!
多謝哂!!

匿名 提到...

wt's da pt for being da 1st one to own 5800?? wt's da difference if u r da 2nd one?? it's not da same as limited edition bor.
i dun mean to criticize u, i m just curious.

Dee 提到...

it's the passion. thanks for leaving comment here! :)

匿名 提到...

我幫你click左一次啦
呵呵
不過點解咁似d 廣告技倆咁ge?
anyway~
我會幫你宣傳出去咖啦

Dee 提到...

thank you 賓!

匿名 提到...

祝你成功.....

匿名 提到...

呀,The Matrix入面個部我都仲係屋企呀XD
好野喎,從未對其他機心動過嗎@@??

Dee 提到...

SKY:
講話冇就假既
但我知道最後我都只係會鍾意nokia :)

匿名 提到...

你好~請問...點解要支持你??拍片好易嫁咋wo...點解冇對手??click一下...好易..但我唔明點解要咁做...早人1,2個月有新手機好威嫁咩??不如你入nokia做咪得law?

Dee 提到...

拍片好易﹐對你講可能係喇
但我無玩開哩D野﹐所以對我黎講係有D難....