2008年11月19日 星期三

第一晚的票

今晚約左朋友係銅鑼灣食飯,沿路我已經感覺到有人認出我!!?? 雖然有d怪怪,但係又想問佢你click 左未~~~ 席間d friend見到初時都笑,但後來反而獻計再點攪點攪好。又話企街拉票攪蛇宴,又話發稿比傳媒爆大鑊,又有人話佢朋友既朋友係諾記做,不如直接搵佢問下...到最後當然得﹣啖﹣笑。然後話題就轉到老X輝派紅色炸旦。Anyway, 有人講已經係好既開始,心諗... btw, 是晚試左間新開日式炸豬扒,到最後都係得﹣啖﹣笑。係未真係新不如舊?!

不過既然我已經下定決心,就要堅定! 票數已經比放工時多左,多謝大家的一 click(或者兩click, 或者三click...),由條片post出到呢一秒,我仍然好興奮,但又好忐忑。千奇要夠票數!不過,佢地都講得啱,唔可以就咁坐係度等票,要再主動d。

今晚早走左宜家要做埋公司d手尾~~~~ 但又好攰,打字打到手軟,我諗我畫會快過打字。

5 則留言:

匿名 提到...

click左喇!^^

我本來係想search一本書"愛 欲望 出軌的哲學", 入左呢個人o既blog
(http://khiong123.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1176433),左下角出現一個viedo,click左入去竟然見到d咁得意既野.

我自作主張,將你段片post左係我facebook個profile度,希望你快人一步,理想達到la ^^

Dee 提到...

多謝你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
留你個facebook俾我add你丫!

匿名 提到...

剛剛CliCK了=]
希望你會成功。

Dee 提到...

thank you!

匿名 提到...

不好意思,我沒有很時間去看你的網誌,只是想問一句,你要收集十萬個click數有什麼意義?